A vásárlók már nem a sokezer kilométert megtett élelmiszereket keresik

A vásárlók már nem a sokezer kilométert megtett élelmiszereket keresik

A sajátmárkás termékek mára a diszkontláncok stratégiai elemévé, egyben az alacsony árú és minőségi szolgáltatás szinonimája váltak. A mostani gazdasági környezetben a vásárlók számára a szokásosnál is jóval értékesebbé válik a termékek származási helye és a megbízhatóság, ami a magyar termékek iránti kereslet emelkedésén is meglátszik. A Portfolio a termékkategóriák alakulásáról, a hazai beszállítókkal való munkáról és a magyar termékek védelméről Kazatsay Esztert, a Penny magyarországi kommunikációs vezetőjét és Benedek Esztert, a Magyar Termék Nonprofit Kft. ügyvezetőjét kérdezte.

Részletes keresés
FRISS HÍREK
NÉPSZERŰ
Összes friss hír
Surányi György: ez nem görög csőd, hanem magyar zsákutca
Portfolio hírlevél

Ne maradjon le a friss hírekről!

Iratkozzon fel mobilbarát hírleveleinkre és járjon mindenki előtt.