Kötelező akciók: egyelőre kudarc a kormány által használt sorvezető

Kötelező akciók: egyelőre kudarc a kormány által használt sorvezető

A magyar kötelező akciózás mintapéldájaként említette a kormány a franciaországi, "inflációellenes negyedév" névre hallgató programot, melynek lényege, hogy a hiper- és szupermarketekkel megállapodtak, hogy bizonyos alaptermékeknél mindig elérhetővé tesznek akciós árukat is. Augusztusra viszont az látszik, hogy az élelmiszerinfláció ellen hatástalan volt a lépés, cserébe a dömpingáruk és a sajátmárkás termékek töltik meg a bevásárlókosarakat, nehéz helyzetbe hozva ezzel a francia élelmiszerfeldolgozóipart. Magyarország számára tanulságos lehet a történet.

A vásárlók már nem a sokezer kilométert megtett élelmiszereket keresik

A vásárlók már nem a sokezer kilométert megtett élelmiszereket keresik

A sajátmárkás termékek mára a diszkontláncok stratégiai elemévé, egyben az alacsony árú és minőségi szolgáltatás szinonimája váltak. A mostani gazdasági környezetben a vásárlók számára a szokásosnál is jóval értékesebbé válik a termékek származási helye és a megbízhatóság, ami a magyar termékek iránti kereslet emelkedésén is meglátszik. A Portfolio a termékkategóriák alakulásáról, a hazai beszállítókkal való munkáról és a magyar termékek védelméről Kazatsay Esztert, a Penny magyarországi kommunikációs vezetőjét és Benedek Esztert, a Magyar Termék Nonprofit Kft. ügyvezetőjét kérdezte.

Részletes keresés
FRISS HÍREK
NÉPSZERŰ
Összes friss hír
Trump tényleg elindította a vámháborút - Mibe tegyük most a pénzünket?
Portfolio hírlevél

Ne maradjon le a friss hírekről!

Iratkozzon fel mobilbarát hírleveleinkre és járjon mindenki előtt.